Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
.
Wednesday, September 21, 2016 | 0 comments
hii
hm pernah tak rasa macam nak give up sangatttttttt
you wanna give up really bad but at some points you just cant
basically i did everything for whom i love and yet sacrifice all my feelings

entahlah, kadang2 aku tertanya tanya diri aku sendiri. betul ke apa yg aku buat ni? betul ke pilihan aku ni? end up aku tak tahu apa yg aku nak. boleh aku achieve semua tu?

rasa nak give up sangat tapi tak boleh. buntu sangat rasa

i wish i can speak the truth. tapi aku takut, takut ada hati yg kecewa

penat dah nak pura pura kuat. pretends that i love every single thing

they said try to like what you're doing but it was hard

cuba bertahan selagi boleh

ya Allah, tolong yakinkan aku ni jalan yg terbaik
Older Post | Newer Post