Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
syukur
Monday, August 8, 2016 | 0 comments
alang alang dah buat comeback, scroll la post lama2 dulu. Allahu, sedih sangat rasa.. sedih kenapa, sebab tengok gambar zaman kurang pengetahuan agama. boleh kata zaman jahil hmm. kadang2 kita ni dalam penggunaan sosial media  selalu terlupa, tak perasan. yes dulu mungkin lah tak tahu, sekarang dah ada sikit ilmu tu jom sama2 cuba ubah. malu sangat tengok gambar yg tak sempurna tahap penjagaan aurat, sumpah. its not the matter pasal gambar je, tapi diri sendiri. means that apa yg ada dalam gambar tu, macam tu ke aku pakai dulu? nak nanges tepi bucu katil... sekarang pun tak berani nak cakap aku ni 100% sempurna jaga tapi masih dalam proses nak baiki diri. awak kalau ada ter-post mana2 gambar saya yg incomplete cover aurat mintak tolong delete ye mekasihhh. pasal pos yang tulis merepek tu takde apa sangat, senyum je kalau baca "aku type macam ni ke dulu?" haha

oh one more thing, let say kalau kita dah dlm proses nak baiki diri tu, please jangan nak mula selfish pulaukan kawan2 yg belum faham. dont leave them, but walk beside them :)
ni berdasarkan apa yg aku nampak sendiri , awak cukup beruntung Allah bukak pintu hati awak utk jaga apa yg sepatutnya tapi awak pandang rendah dekat org yg belum dapat hidayah Dia, nahh you're somewhere wrong sister

back to the topic, part paling sedih bila aku baca satu per satu update pasal akif dari kecik. from the first moment akif kena air panas sampai next treatment... walaupun dah berapa tahun insiden tu jadi, bila tengok balik gambar rasa macam fresh lagi depan mata. always note that, semua benda akan ada hikmah. mungkin bukan sekarang, tapi masa akan datang, insyaAllah

syukur ya Allah


Older Post | Newer Post