Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
sickkk of youuu
Wednesday, August 10, 2016 | 0 comments

tengah syok scroll handphone mcm biasa merepek kat twitter, promote bisnes kat fesbuk, dapat whatsapp sorang member ni, sepatutnya dia cod barang hantar kat rumah tapi sebab tak sihat so tak dapat nak hantar pada hari yg dijanjikan.. and i told her sokeyy

"bisnes, bisnes jugak kesihatan kena jaga"

fulamakk nasihat orang bukan main engko ye. aku ke ni? bagi nasihat? macam la diri sendiri jaga kesihatan sangat. takde, its actually on my point of view sebab aku pun buat part time bisnes. kena pandai manage masa, jaga kesihatan jugak sebab bila dah sakit nanti secara tak langsung effect benda lain sekali, mak ayah pun susah nak jaga kita. tapi kalau dah memang ditakdirkan sakit jugak nak buat cane redha la kan, kita dah mencegah kira effort dah tu

lain orang lain antibodi, so now aku nak habaq sikit la pasai antibodi yg menginap dalam badan aku ni.. aku sendiri tak paham antibodi jenis hape benda dia ni, adudu agaknya, tak pun probe sebab aku jenis yang sangattt jarang demam, but once aku demam akan dapat demam yang teruk gila namateyy (╥﹏╥) demam campur batuk muntah menggigil pakej lengkap! sejak dari sekolah menengah kalau tak silap. dan aku boleh kira berapa kali aku demam hardcore punya dari sekolah sampai dah besor panjang sebab jarang kena kan. last kena masa sem 1 kat u, hari yg last exam paper pulak tu, can you imagine ? dan yg tu memang demam paling tragis dari sebelum2 ni, sampai tahap tak reti nak gambarkan dgn perkataan. kira mcm dulu dah pernah kena dua tiga kali yg teruk, but that one berkali ganda teruk lagi. campur dgn homesick, darab dgn stress maybe. masa tu nak nangis tak berlagu pun tak guna dah. nak study satu apa pun tak boleh. tawakal & redha je masuk dewan exam, nasib baik tak kena repeat paper tu hahaha
thats why kalau setakat selsema pening lalat sikit2 tu aku pejam mata je, means takkan buat gabra nak amek ubat terus..

antibodi korang pelik mcm aku tak ?

tapi waktu sakit jauh dari mak ayah ni la kita boleh tengok sape yg betul2 concern betul2 ada waktu susah senang

sakit tiap bulan lain pulak cite dia
kesian laki aku nanti, mohon bersabo banyakbanyak
Older Post | Newer Post