Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
fly abroad
Wednesday, July 1, 2015 | 0 comments
common question kalau kita dah habis matrik / stpm / diploma

"nak sambung apa lepas ni?"
"mintak u mana?"
"tak try mintak oversea ke?"

ahaa, soalan last tu. tipu lah kalau hati ni taknak merasa belajar oversea. cuba merantau tempat orang kan walaupun duduk sejauh perlis tu pun dah meroyan nak balik. sejujurnya memang aku nak, tapi ada keutamaan yang lagi penting kat sini. jadi aku pun simpan lah dulu angan angan minah jenin tu. mungkin bukan rezeki aku lagi, mungkin nanti. tapi at that time bukan pergi sebab belajar lah. tapi sebab travel. fuhh excited iols. so aku akan make sure aku habiskan apa yang patut, study, kerja and so on. bila dah ada duit sendiri & panjang umur insyaAllah harapnya sampailah ke tempat yang diidamkan. cewahh mengidam lah sangat

sumber gambar mcm biasa, encik google

mintak doa ye semua. impian takkan jadi kalau setakat tersengih sana sini, duduk tergolek tak bangun2 kan. kena lah ada usaha, well aku harap sangat semangat nak move on dalam hidup ni sentiasa ada..

sebelum travel kalau boleh nak jejak sini dulu insyaAllah

#lifegoal

Older Post | Newer Post