Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
untuk dia. heyyy!
Wednesday, November 14, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaa~

hah. sebelum sambung baca, pause lagu dekat blog ni, then bukak lagu kat bawah ni. kerjasama anda amat dihargai. terima kasih.. kalau line internet slow bukak je la guna music player kat lappy tu. yang penting kena dengar jugak! tak sah kalau takde. kasi feeling sikit. hihihi


saya tidak mahu berucap panjang *dialog rasmi dekat perhimpunan* baiklah sebelum ke agenda seterusnya, sukacita i nak bagitahu post ni secara rasmi ditujukan khas kepada.....


kepada......




kepada......




calon suami... eh, salah!




kepada....



..........



...........



cik Nurul Ain, atau awal Muharram ni bakal digelar puan. hehehe
sebenarnye i tak berapa berani nak cakap dengan dia face to face, bukan apa risau kitorang berdua bergabung tenaga terhujan kilat ribut petir nanti. kalau dah mula memang confirm susah nak berhenti punye


siapakah beliau? beliau adalah setiausaha saya. k tipu
she is my one and only sister in this world 
dalam adik beradik, paling rapat dengan dia lahh

dear kakak busuk, sila terharu dan harap anda kehujanan semasa membaca post ni. aku tulis masa mu tengah buruk muka berinai tangan dengan kaki :p

hai! terima kasih sebab dah jaga aku daripada aku baby kecik ketot sampai la dah besar gajah macam ni,  time tension tahap nak muntah tengok homework tu mu la jadi mangsa kena buatkan, selalu masak untuk aku sampai tergolek sebab kenyang, dengar luahan perasaan aku ala-ala caunselor gitu, buat surprise masa birthday aku, tolong renovate bilik sampai sakit pinggang, jadi driver tak berbayar tolong amek hantar aku pergi mana2, shopping sama2, merepek sama2, jadi orang gila tergelak menjerit sama2, buli Akif sama2, tengok madit sama2, tolong apa lagi haaa banyak sangat! macam tak muat je kalau nak tulis kat sini. sorry kalau ade salah silap, well aku ni kan kadang2 annoying jugak :( biasa lah gaduh2 manja. sape suruh mu nyakat aku masa kecik dulu. haha. nanti dah kawen be a good wife oke~ lepas ni bukan tak dapat nak luang masa berdua macam selalu, dapat tu dapat cuma kurang la kan. sila rindu adikmu yang comel ini.. weh tahu tak kau tu kakak paling boloq, best dan memahami gila sampai ade potensi nak jadi orang gila(jangan kembang pulak kena puji) sorry sebab takde hadiah pun kali ni. cuma dapat tolong apa yang patut je. harap you and your hubby berkekalan, diberkati Allah, bahagia dunia akhirat dan semua urusan dipermudahkan olehNya :) amin...

yeayyy tak sabar nak dapat anak sedara lagi. pastikan dia suka warna biru ye nanti boleh geng dengan aunty comel dia. lalala. best of luck for tomorrow!

I'LL SURELY MISS OUR MOMENT TOGETHER :'(

hai budak baju pink! comelnya adik bongsu awak tu :p




Older Post | Newer Post