Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
besar kan dunia ni
Friday, November 23, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum. selamat bercuti semuaaaaa :D
yehh i know im kinda late to wish that. tak kira, nak wish jugak. better late than never rite?

selalu tak dengar ayat yang berbunyi begini *bunyi drum* keciknya dunia!
sebenarnya dunia tak kecik, tak percaya? tengok peta dunia. hahaha. yes, dunia tak kecik. tapi dalam dunia yang besar ni kita boleh terserempak dengan manusia yang kita kenal tanpa dijangka atau, kawan kita kenal dengan sedara mara kita dan sebaliknya lah.. boleh faham sendiri kan, mesti pernah jadi situasi macam tu. in other word, pertemuan dan perkaitan yang tak dirancang. hebat kan aturan Dia?

yang buat saya tergerak hati cerita pasal benda ni sebab...
malam semalam, abah ajak makan kat luar. me, mama, kakak dan abang ipar. pengantin baru~ lokasi dirahsiakan. setiap kali pergi sana mesti terserempak dengan orang yang dikenali. macam saya cakap awal tadi lah. sebelum turun kereta i said this to my mom
"biasanya kalau datang sini mesti terjumpa dgn sape2 kan"

masin mulut! haha bukan sebab makan garam. masuk je dalam kedai nampak abah tegur sorang pakcik ni. i thought that was his officemate so buat donno je lah. bila zoom in, rupanya ayah kawan sendiri. hehehe. and for sure my scandal was there also.

memandangkan meja kami berjauhan, saya pun text lah kawan saya tadi. padahal baru je jumpa dengan dia semalam punya semalam. comel kan kitorang. lol. di sini lah bermulanya kisah 'keciknya dunia'

nanti! belum habis lagi. abang kawan saya tadi kenal pulak dengan abang ipar saya. oke, berbelit jap baca ayat ni. can you get it? well logik je pun diorang kenal sebab masing2 penduduk Kuantan. tapi tu lah, kalau tak jumpa tak tau jugak semua saling berkenalan kan :p
Older Post | Newer Post