Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
patah seribu
Monday, August 6, 2012 | 0 comments
assalamualaikum. selamat pagi~ selalunya waktu cuti macam ni confirm tertdo lepas subuh. today im not. ahaha. percaya tak? baru lepas membasuh kain. perlu ke bgtau. lol. kakak i dah pulang dan beliau tidak pulang dengan tangan kosong melainkan bersama baju2 nye yang penuh sebakul itu. hari ni mood adik beliau sangat baik lalu membantu mengosongkan bakul tersebut :p

currently wearing bendahara yellow shirt right now. maaf temenggung, bukan niat nak membelot. hati saya masih pada anda. tapi andai kata temenggung menawarkan t-shirt comel macam bendahara ni mesti saya bagi terus hati saya dekat temenggung
emm sesungguhnya saya sangat patah hati sekarang ni. cepat lah tanye kenapa. tanye lahhhhhh. taknak tanye pun nak bgtau jugak. semalam berjalanjalan dekat dinding mukabuku. sambil jalan cuci mata lah tengok kot kot ade shawl or tudung yg berkenan. malangnye, memang malang sungguh nasib i. sobsob T.T yang nak je mesti dah sold out. sold out you know. SOLD OUT. nasib baik tak histeria. takpe saya sedar diri, cuba untuk berpijak di atas bumi yg nyata.. guess what yg sold out tu semua colour yg sama. sebab saya pun tak pandang dah colour lain. hihi


warna yg saya nak tu kan.......







warna.....










malu lah nak cakap. haha ayat nak kena simbah dengan air





sama dengan temenggung, kan?




you might saw that elmo in one of the older entry. i've post about it~

cuba renungi dan hayati, agakagak colour apa yg banyak. haha. tak perlu bermadah pujangga, gambar je dah cukup nak menunjukkan warna yang dah mencuri hati saya.. favourite colour since i was little kid, until now. wuuu. dah memang habit bila beli mesti nak colour sama spesies dengan colour tu jugak. tapi nasib tak selalu berpihak pada saya yg comel ni. sobsob. takpe lah dah takde jodoh kan
merajuk, taknak beli dah <------ TIPU
 
biarlah saya membawa diri bersama hati yg lara ni. cehhh

lastly, this qasidah, dedicated to all readers, especially muslim. salam Nuzul Quran :)


Older Post | Newer Post