Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
specially dedicated to, awak
Friday, July 20, 2012 | 0 comments
hai awak, dah lama saya tunggu awak. rindu sangatttt

selalu saya tengok kalendar then cakap dalam hati bila awak nak datang ni

bila tau awak nak datang je, terus excited :D

tak sabar sabar nak tengok awak hari hari

nak hargai masa yang ada dengan awak

macam macam preparation saya buat

semua tu sebab awak je tau

maklum lah, nak dekat setahun awak tinggalkan saya..

at last, awak tunaikan jugak janji awak datang jumpa saya

terima kasih awak sebab sudi jumpa saya yang tak seberapa ni

dan terima kasih Allah sebab bagi saya peluang jumpa dengan dia

..............

..............

..............

ahlan wasahlan ya Ramadhan :')

" Allah tidak menerima puasa orang yang bermusuhan "

to all readers, saya mohon maaf andai ada salah dan silap sepanjang saya menulis kat sini atau salah secara peribadi dengan awak semua. semoga tahun ini lebih baik drpd tahun2 yg dah berlalu. sama2 kita manfaatkan bulan Ramadhan dengan apa yg sepatutnya. dan diharap Allah terima ibadah kita. amin....
selamat menjalankan ibadah puasa.

salam Ramadhan, salam sayang~
ikhlas dari, Nurul Farahana
Older Post | Newer Post