Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
sepanchbob
Sunday, November 13, 2011 | 0 comments
dah lepas pukul 12. so should i say good night or morning? dua dua je lah. ahaa

saya baru habis menonton wayang dalam televisyen. drama tv lahh. hari sabtu mesti semua tahu dah kan drama kat tv3. sejujurnya, semenjak sekolah menengah saya jarang stay up just because nak tengok drama melayu samai habis. yang tak pernah miss nye hindustan waktu tengah hari tu. berbeza gila drpd waktu sekolah rendah. sampai frust berguling lah kalau mama suruh tdo awal tak bagi tengok tv. yelah, waktu tu otak kanakkanak lagi. tahu main dgn tv je. now dah besar sikit menghadap lappy, tak depan lappy cari lah depan novel confirm jumpa. kalau tak jumpa sah tengah hibernasi tu ~ tapi bila dah follow drama ni laporan kajian cuaca akan menunjukkan hujan kilat turun dgn kadar yang agak lebat. tv3 ni memang tak sah kan kalau tak buat orang banjir. ish. rasa nak jumpa je penerbit tv3 bagi penyepak sekali, lepas tu suruh dia belanja aiskrim ganti air hujan tadi. okey dah. jangan merepek lebih lebih

sekarang saya dekat kampung. korang taknak tahu? fine tak kesah. walaupun tak penting tapi sebenarnya penting sbb saya tahu korang care pasal saya kan. ahaaa. kiddin. senyum sikit. okey, cun hensem :)







meh scroll bawah lagi










bawah lagi






kasi exercise jari sikit











hihi . lama tak main macam ni, rindu pulak :P









 
see. baru beli tadi. ringgit Malayisa tiga je awak. tak mahal pun. nak yang patrick tapi takde. haihh. mula nak buat ratapan anak tiri kat kedai tu tapi risau menarik perhatian pakcik guard pulak nanti, terlebih famous pulak. yang tinggal sepanchbob dengan burungmarah. kalau amek burungmarah risiko kena curi dgn makhluk halus tinggi tapi kalau amek spanch kuning risiko kena gigit dgn makhluk halus pun tinggi jugak. pandai pandai lah kau nak hidup..

di sini saya nak buat pengakuan, encik tikus tu saya dah lama tak guna, tapi gedik punya pasal takde motif beli sepanchbob tetiba rajin guna khidmat dia

patut tak saya pejam mata sekarang? yes, sangat perlu. esok nak pergi kenduri dekat mentakab then balik Kuantan. moga selamat sampai dan pulang. aminnn
kata kata terakhir, salam sayang
Older Post | Newer Post