Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
rehat sebentar..
Friday, September 9, 2011 | 0 comments
*menyuruk kejap drpd buku
BEREHAT SEBENTAR BERSAMA KIT KAT. eh eh, tapi saya tak makan kit kat pun ~ saya baru lepas minum air hundred plus je. okey tukar, berehat sebentar bersama air seratus tambah 

berbalik kepada entry sebelum ni saya kan dah memulakan operasi in a relationship with book dan break up with facebook *konon nya. tapi serious! i made it. alhamdulillah. [part study je, stop fb belum lulus seratus peratus lagi] macam tak percaya. lepas je hari isnin tu, dah start buat ape yang patut. paling penting sekali dah berfikir dgn waras, tak main main dah. HAHA. doa kan saya dan kanak-kanak limabelas tahun yang lain cemerlang pmr nanti! :) cuma kan, lepas bulan puasa ni mata tak tahan macam dulu nak jadi burung hantu sampai pukul dua tiga pagi. knape eh ? oh i know ! syaitan dan kerabat dia dah raya kan. so manusia yg berniat baik mcm i yang nak study ni pun didodoikan supaya mengantuk 24 hours -.- grr

bercerita tentang fesbuk . masih belum meninggalkan beliau seratus peratus lagi! baru dalam lapan puluh peratus i think. hmm. maybe malam ni betul betul last. sebab sabtu dan ahad saya sekarang ni sangat berharga, nak dating dengan bf baru lah katakan *BOOK lepas tu ada tempoh seminggu lagi. jumaat depan pakcik handsome saya pulak nak kawen. tak meriah la kenduri kalau anak sedara dia yang bising ni tak join kan? hihik. tapi yang menyedihkan, isnin bukak sekolah tu ade exam :( whatthe ! entah exam mende lagi lahh. then 24 hb kenduri pakcik handsome saya lagi, tapi dekat kampung kitorang pulak. andand seminggu lepas tu..... Program Raikan Makanan [PMR] datang!
tengok. habis full dah jadual bagi tu. so jangan ditanya mengapa atau kenapa atau di mana cik nurul farahana selama sebulan ni sampai lah dia betul2 merdeka drpd boyfriend dia .


oke bai adik abang kakak pakcik makcik atuk nenek yang tengah menjejakkan kaki dalam kawasan ni! tuan tanah kirim salam sayang 


--> oh nurul farahana, busy nye awak bulan ni. mampu ke? insyaAllah

bruno marssss. rindu ~

Older Post | Newer Post