Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
comel~
Friday, August 5, 2011 | 2 comments
alhamdulillah. hari kelima Ramadhan ^^

straight to the point. tadi macam biasa lah, onlainnnn fesbuk tu kan. bukak account abang aku. *abang kandung oke. yelahh, zaman sekarang ni kan abang angkat sana , abang angkat sini. lepas tu semua terangkat [tiru ayat ustazah] hehe. sorry. aku memang setia dekat abang kandung je ~

bila dah bukak tu kan. OMAIGOD! selokk. kantoi tak pernah jenguk account dia :P
i saw sometin yang comel, sweet and comel and sweet! haha

SISTER tu abaikan. saje je nak menumpang publisiti kejap. HAHA
*macam aku sorang ade fesbuk -,-

nampak tak, amirul akif - son - 1 year
aku sendiri pun tak tahu ape mende yang comel. tapi dapat rase lah macam comel je 
okey dah. sebelum aku buat hobi aku mengulang perkataan yg same and kena lempang dengan korang, baik aku stop :P

tata titi tutu 


--> pagi esok kelas terakhir arab sebelum trial :'(


Older Post | Newer Post