Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
cuit cuit manja ,
Friday, July 8, 2011 | 0 comments
aku pelajar sekolah .

perlu korang kesah ?

perlu. tersangat perlu, sebab aku nak bebel pasal sekolah

takde lah berkait dengan sekolah sangat. tapi masih ada lah perkataan 'sekolah'

waktu persekolahan, hari apa entah tak ingat dah. aku semangat ajak mereka mereka yang berkenaan pergi tapak perhimpunan. selalu nya kami akan menunggu sambil menyayi lagu 'ku menunggu' dekat kantin. menunggu cikgu panggil beratur sebab saja nak dengar cikgu cakap "kalau dah sampai tu beratur terus, tak perlu tunggu.... " *sebenarnya panjang lagi ayat cikgu, tapi di-summary kan sebab nak fokus pada perkataan tunggu -,-


semasa kami berdiri dan beratur dalam barisan yang tiada langsung iras-iras sebaris barisan, tetapi lebih kepada sebentuk bulatan *sorry, kami memang tak pernah buat barisan normal kat perhimpunan tu. kami berbincang tentang soalan math. tengah tengah aku syok menyoal mrs.math, tiba tiba ! :O


orang yang ada masalah optical illusion je yang tak faham maksud gambar tu kan. aku nak sangat bagitau tahap volume suara aku masa ni, tapi harap maaf. tiada siaran ulangan :P

terdapat sepasang tangan yang telah mencuit my pinggang ! copp. tangan tu milik seorang perempuan okeyy

erk. agak-agak apakah persepsi orang sekeliling bila tengok aku menjerit ? sebab macam semua pandang je. fuhh. menakutkan. kalau aku, tak tahu asal usul mesti dah cakap
"bakpe gedik gitu?"
hahaha. persepsi korang ? malu malu. nak gelak pun ada  =]

ehem ehem. wahai 'si pencuit' , nasib baik saya tak jerit macam ni

Older Post | Newer Post