Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
horror of da school
Monday, June 13, 2011 | 0 comments
yeay . tahniah kepada diri sendiri sebab berjaya datang lambat for the first day of second sem :D
i think i should get a special blink blink award gitu kan? haha

pagi ni lah baru nak cari beg cari buku cari segala bagai benda lahh. baru mula perasan buku tu hilang, buku ni lari, ada buku aku dah terbagi kucing jiran. mula lah membebel sorang diri. then turun breakfast. boleh lagi aku duduk kat meja makan tu lama lama , padahal nampak jam tu dah lambat. eh, bukan jam yang lambat. kau yang lambat lah -,-

as usual, aku punya jiran rumah belah kanan punya jiran belah kiri yang berbalik kepada bapak aku pun hantar anak dara dia ni pergi sekolah. bila melangkah masuk je kawasan sekolah tu muka terus lain macam. muka risaucuakmengantuk ! dan dan lah aku rasa beg sekolah aku tu senget sebelah padahal tadi okey je. haha. tarik tali belah sini makin panjang. tarik sikit lagi pendek pulak. haihh. last last buat tak tahu. cara berjalan pun aku tak reti weyh. terhuyung hayang sana sini. lagi lagi aku rasa macam stranger kot hari ni. jalan kat assembly tu [aku baru pindah sekolah ke hari ni?] takut pulak kalau aku tengok orang pandang. okay, jalan selaju yang boleh.

finally. jumpa lah kaum kerabat spesies aku. hiuw. i did it baby! HAHA. pagipagi dah dapat hug from my sunshine bla bla bla. malas lah aku tulis sesi budak tadika bercerita dengan kawan diorang bila bukak sekolah. banyak story kan ~ 


ni aku nak cakap. baru cuti dua minggu tapi aku dah hilang ingatan. aku lupa macam mana nak pakai tudung sekolah! hell yeah. ish. nak menangis pun ada. berapa kali terpaksa buat muka tembok berdiri depan cermin just sebab nak bela tudung. eeuuuwww. sungguh tidak menyukai. nasib baik cermin tingkap kat tadika aku tu banyak. kat luar pun ada satu cermin asli punya. tak payah susahsusah nak pergi tandas. kejap, kalau pergi tandas pun takde function sebab tandas sekolah kami ketiadaan cermin. pergi mana? ada orang makan agak nya -__- salah satu perangai aku ni, aku tak suka tengok cermin depan orang lain. so tolong lah jangan intai cermin aku. erk. apakah? haha. mula mula tu tahan lah lagi. bila jarum jam dah tua, perut dah lapar, muka dah berminyak, aku pun dah penat ke hulu ke hilir tadi, ade aku kesah pasal kau tudung! lantak kau lahh. ku biarkan si dia dengan perangainya yang sangat degil itu. aku rasa aku lah orang yang paling tak terurus hari ni. whatever, hope esok dah berbaik semula dengan beliau.
God, give me strength to face another day tomorrow. LEARNING IS JIHAD! :)
i think thats enough. penat lah hari ni marathon banyak kali. wanna meet may patrick now. 
selamat malam !


--> aku rasa mesti boy tak berminat nak baca entry ni. is it true ? =.=




http://www.emocutez.com
Older Post | Newer Post