Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
siapa ada haiwan peliharaan?
Saturday, April 23, 2011 | 0 comments
* kalau nak baca. silakan. kalau taknak baca pun tak perlu :)  

HAIWAN PELIHARAAN - haiwan yang dijaga oleh manusia, kebiasaanya haiwan jinak lah

faham definisi tu? kalau tak faham silakan masuk tadika indera pintar, free of charge je kalau anak tauke tu sponsor *winkwink miss athirah zaharudie :P

20 april, murid-murid kelas bestari sibuk study arab sebab esoknya ada test kecuali nurul farahana yang still online petang tu. degil! ==' orang lain seni, boleh main 'tembak dan menang' je. tapi kitorang memang tak boleh nak menembak, kitorang dulu yang tertembak. tiba-tiba seseorang msg ,

" hunn, ade kat umah tk? atiq nk dtg ni, nk studi arab"

ouhh, then saya pun reply je lah ok :)
tak lama pastu si dia datang. dia study, tapi saya? heheh. masih kat depan lappy. online di sebelah ikan tersayang. dua minggu lepas beli ikan baru, takde name lagi~ so sekarang ni dah ada dua ekor.. mesti lah seronok kan kan kan. tengok diorang berenang comel je

sepanjang petang tu tak tau lah kenapa mood ni dok ulang lagu st12-saat terakhir. hmm, tak jemu jemu. sampai terpengaruh si dia yang tengah study tu. tettttttt. pukul 6 lebih, masa bagi ikan tersayang makan. biasanya, si dia akan berebut nak bagi diorang makan, tapi hari tu si dia senyap je so saya bagi lah sendiri. first time ikan-ikan comel saya tu makan tak habis. tapi dalam setengah jam lepas tu hilang dah makanan -__-
si dia stay rumah saya sampai malam. sebelum maghrib dah stop online. menjelma ke arah keinsafan :P lepas maghrib study bersama-sama si dia. lama lah jugak. si dia tak habis-habis cakap ,

"seronok nya diorang berenang"

sebelum tu, jom berkenalan dulu :)

lama - 5 bulan
baru - 2 minggu

21 april, rutin harian, pagi-pagi bagi diorang breakfast dulu. then kat sekolah exam, belajar, kelas tambahan. petang baru balik rumah~ masuk je bilik..............................................................

first, nampak ikan-ikan saya tu duduk diam. ingat diorang tengah berehat macam selalu. tapi nampak macam diorang terapung. tengok lagi sekali, salah tengok rupanya. saya pun panggil diorang, tapi still tak gerak. selalunya kalau saya panggil, diorang datang dekat. kenapa kali ni tak datang. dub dab dub dab. berdebar gila dah waktu tu. bila tengok dekat-dekat hmmm. tuhan je lah yang tau. ikan-ikan kesayangan saya tu dah takde :'(

apa perasaan korang bila haiwan peliharaan korang tiba-tiba mati camtu je?

downnnnnnnnnnnn. masuk hari ni, hari ketiga. rasa kosong lagi .

bilik ni kurang sesuatu. tinggal akuarium , takde dah peneman waktu nak study


*ya Allah, saya sayang mereka!
baru kejap rasa bahagia , tapi kejap je Allah boleh tarik semula


Older Post | Newer Post