Life is unpredictable
Karangan Manusia Links Credit Assalamualaikum & haiii. Selamat menjejakkan kaki ke sini. Nanti dah keluar jangan segan datang jenguk lagi k ^__________^
alhamdulillah :')
Tuesday, February 1, 2011 | 0 comments

assalamualaikum =)

terima kasih ALLAH, bagi saya kesempatan utk hidup dan rezeki yang pelbagai

terima kasih RASUL, memperjuangkan agama saya

terima kasih MAMA, melahirkan dan menjaga saya

terima kasih ABAH, menjaga dan mendidik saya

terima kasih KELUARGA, menyokong dan sentiasa bersama saya

terima kasih CIKGU, memberi ilmu kepada saya

terima kasih KAWAN, menghargai saya

terima kasih terima kasih terima kasih!


alhamdulillah. masuk hari nie, genap lah umur Nurul Farahana lima belas tahun. OMG. macam tak caye je makhluk spesies riang nie dah nak PMR :P bersyukur sangat-sangat sebab masih dapat bernafas dan tengok dunia nie. ucapan bufday pulak tak habes2. sampai lenguh la jugak tangan nie membalas nye. terharu sampai nak nanges rase. huuuu~ pape pun, thx a lot korang! sayang korang sangat2. moga kita sama sama bahagia dunia akhirat


kebetulan hari nie kelas tambahan arab. so, habes je stay dgn clazmate kjap dekat lebak. tau lebak? alaaa. yg warna merah tu. spe nmpk warna hitam pendek umur :P they cheer up my life♥ then tyrah nk blek sebab group diorang kne buat komsas. hmm. so, balik je la =)

UCAPAN :D

oke, yg atas nie sampai pukul 12.30 malam
dah tak larat nak online. sampai situ je balas =) 


yg nie pulak noti masa online petang tadi. mama~
nak tercabut tangan :


ehh, ade lagi :)

 pukul 11.45 malam :)




selokk. HAHA. takde la, juz nak appreciate ^^
next, tak lupa jugak yg wish dekat belog, phone and wish sendiri.
yg tu pun nak tercabut tgn gok. hoho
syukran jazilan







SESETENGAH HADIAH :D

first present from kakak tersayannggg ^_^
dapat patrick starfish. suke2! 
[no picture]


nusha dgn honggi wish laa :P

from siti nabilah noorazri :D

wani bagi. huwaaa~
once again banjir tengok nie T__T 


 from tyrah winnie~


video from hazirah. soooooo sweet. comel =)




setakat nie je lahh. lima minit lagi habis dah title "bufday gurl"
sekali lagi, terima kasehhhhh! hoho. moga kita semua berjaya , gembira dan bahagia dunia akhirat ^_<


Older Post | Newer Post